Jak kodować alkoholizm

Jak kodować alkoholizm

Alkoholizm jest chorobą, która zagraża nie tylko uzależnionym, ale także bliskim. Ta choroba jest uważana za trzecią najbardziej śmiertelną. Trudno jest pozbyć się alkoholizmu. Jedną znaną metodą jest kodowanie.

Co to jest alkoholizm?

Alkoholizm jest uważany za uzależnienie od napojów, którego głównym składnikiem jest alkohol etylowy. Etanol został odkryty przez Mendelejewa, wzór chemiczny substancji to C2H5OH. Używanie napojów zawierających etanol prowadzi do zmętnienia świadomości, wyobrażonego odejścia od problemów i różnych zmartwień, pogodnego nastroju i zniekształceń w postrzeganiu świata. Niektórzy zauważają również wzrost swoich umiejętności: język jest uwolniony, chce zrobić coś szokującego.

Najdziwniejsze jest to, że sam etanol jest bardzo nieprzyjemnym zapachem i smakiem, ale jest bardzo skuteczny. Alkoholizm pojawia się przy stałym zatruciu organizmu rozkładającymi się produktami etanolu. Acetaldehyd, który powstaje podczas rozpadu, jest bardzo silną trucizną, prowadzącą najpierw do stanu zbliżonego do euforii, a następnie do zatrucia organizmu. Jeśli alkohol jest rzadko spożywany, ciało daje sygnały o obecności trucizny przez wymioty, ból głowy, suche błony śluzowe i ból żołądka. Jeśli alkohol jest często przyjmowany, ciało uzależnia się od trucizny. Osoba zaczyna najpierw pić po prostu często, a potem stale. Często zdarza się, że alkoholicy są stale odurzeni. Co więcej, ilość spożywanego alkoholu wzrasta z czasem. A stan euforii nie został osiągnięty.

Co to jest kodowanie?

Kodowanie to proces rzucania alkoholu przez psychologiczne i medyczne narażenie. Tylko profesjonalista powinien kodować. Po pierwsze, osoba jest natchniona, że ​​alkohol tylko szkodzi, prowadzi do śmierci. Pacjent jest zainspirowany faktem, że łyk alkoholu spowoduje ból głowy, uduszenie, ataki padaczki. Gdy sugestia się powiedzie, lekarz podaje pacjentowi łyk alkoholu, a pacjent zaczyna reagować na alkohol zaprogramowany w jego umyśle. Dla większego efektu pacjentowi wstępnie podaje się specjalny lek, który pozwala wzmocnić efekt.

Przygotowanie

Ważne jest, aby zrozumieć, co skłoniło pacjenta do nadużyć. Jest to ważny etap, ponieważ w leczeniu choroby konieczne jest radzenie sobie z pierwotną przyczyną. Lekarz zbiera wywiad, robi książkę medyczną dla pacjenta. Konieczne jest sprawdzenie, czy pacjent cierpi na choroby przewlekłe, jakie były wcześniej choroby. Konieczne jest sprawdzenie obecności patologii możliwych przy alkoholizmie. Następnie pacjent musi umożliwić kodowanie przez lekarza. Bez tego pozwolenia specjalista nie może rozpocząć pracy. Przed kodowaniem pacjent nie powinien pić alkoholu przez kilka dni. Często zdarza się, że kroplomierze umieszcza się przed kodowaniem, aby pomóc pacjentowi szybciej pozbyć się produktów rozpadu alkoholu.