Jak pozbyć się wizji

Wideo: Jak pozbyć się przerywników eee, iii, yyy? 2024, Czerwiec

Częściej we wspólnym życiu zwykle żartuje się z halucynacji, a to dlatego, że nie są one charakterystyczne dla zdrowych ludzi. Osoba prześladowana przez wizje lub halucynacje wzrokowe nie jest żartem, ponieważ jest natrętna i przerażająca z natury. Ponieważ pochodzenie wizji może wynikać z różnych przyczyn, niektóre ludowe środki zaradcze nie mogą tutaj. Leczenie powinno być profesjonalne i systematyczne.

Do lekarza Halucynacje wzrokowe - jest to jedna z najczęstszych postaci halucynacji i jeden z objawów zaburzeń psychicznych różnego pochodzenia, organicznego uszkodzenia mózgu lub zatrucia. W związku z tym po prostu konieczna jest konsultacja z psychiatrą lub neuropsychiatrą. Psycholodzy i psychoterapeuci w tym przypadku nie pomogą, ponieważ ci pierwsi są zaangażowani w zdrową osobowość, a drudzy w korekcję łagodnych nieprawidłowości, nerwic. Ponadto halucynacje mogą być oznakami zatrucia chemicznego lub narkotycznego, co oznacza, że ​​pomoc medyczna jest potrzebna tak szybko, jak to możliwe.

Ściśle monitoruj przebieg halucynacji, warunki ich występowania i towarzyszące im objawy. Niektóre rodzaje halucynacji powstałe w wyniku zaburzeń psychicznych nie mogą mieć krytycznego znaczenia dla osoby, ponieważ nie można ich odróżnić od rzeczywistości. Halucynacjom mogą towarzyszyć intensywne emocje strachu, gniewu, niepokoju. A to oznacza, że ​​osoba sama nie może prosić o pomoc. Krewni powinni to dla niego zrobić.

Wyeliminuj stresujące czynniki z życia, dostosuj codzienny schemat. Zdarza się, że halucynacje wzrokowe i halucynacje innych gatunków mogą być spowodowane przeciążeniem umysłowym, intensywnym stresem intelektualnym, chronicznym brakiem snu i poważną traumatyczną sytuacją. Następnie, zdaniem Jurija Barannikowa, neuropsychiatra, dłuższy sen i eliminacja czynnika przeciążenia mogą wyeliminować objaw. Ale dzieje się tak tylko wtedy, gdy halucynacje powodują wizję załamania nerwowego.

Używaj przepisanych leków. Twój lekarz może przepisać leki przeciwpsychotyczne, uspokajające i przeciwdepresyjne. W przypadku podejrzanego podejścia do leczenia halucynacje mogą postępować, osoba może stać się niebezpieczna zarówno dla siebie, jak i dla innych. Biegająca, przewlekła halucynoza jest już trudna do wyleczenia.

• Encyklopedia medyczna. Omamy
  • jak pozbyć się halucynacji