Jak przygotować się do operacji

Wideo: UROVITA: jak przygotować się do operacji 2024, Czerwiec

Terapia operacyjna i rehabilitacyjna po niej odniesie większy sukces, jeśli pacjent będzie miał pozytywne nastawienie. Zadanie doprowadzenia pacjenta do optymistycznego nastroju spoczywa nie tylko na barkach innych - lekarzy i bliskich. Samoregulacja, która aktywuje rezerwy wewnętrzne, jest bardzo ważna. Pomaga pozbyć się nawet najpoważniejszej choroby.

Najważniejsze jest, aby uchronić się przed okropnościami, które mogą powiedzieć współlokatorzy. Jeśli to możliwe, najlepiej opuścić pokój podczas opowieści o nieudanych operacjach i śmierci. Jeśli nie możesz wyjść z domu, po prostu nie słuchaj swoich sąsiadów. Poproś krewnych, aby przynieśli odtwarzacz i włączyli głośniej muzykę.

Historie sukcesu są właśnie tym, czego potrzebujesz teraz. Poproś bliskich, aby przeszukali Internet i wydrukowali wiadomości od pacjentów, którzy przeszli taką operację. Przeczytaj o tym, jak poszła terapia regenerująca, co czuli podczas operacji. Przygotuj się na to, że wszystko zniknie łatwo i bez komplikacji.

Poszukaj specjalistycznej literatury medycznej opisującej nadchodzącą operację. Po przeczytaniu tego tekstu stanie się jasne, że wszystko zostało już zbadane w najdrobniejszych szczegółach. Operacje te zostały wykonane dla setek, a nawet setek tysięcy pacjentów. I wszystko skończyło się dobrze.

Wyobraź sobie życie po operacji. Choroba już nie przeszkadza. Ciało urosło, zyskało siłę, jest gotowe na nowe zwycięstwa. Ustanawia się pracę, relacje rodzinne przenoszą się na nowy poziom. Wszystko to jest możliwe, musisz tylko wierzyć w siebie.

Jeśli w przeddzień operacji szyjna nie zniknie - poproś lekarzy o środek uspokajający. Musisz dobrze spać w nocy, aby być w pełni przygotowanym do operacji.

Poproś lekarzy, aby po operacji położyli telefon komórkowy obok łóżka. Zaraz po znieczuleniu możesz zadzwonić do krewnych i poinformować ich o pomyślnym wyniku. Przed operacją pomyśl tylko o tym, jak wybierzesz numery ulubionych osób i zachwycaj ich.

Nie wątp przez minutę, że operacja się powiedzie. Ciało ludzkie nie wykorzystuje w pełni swoich możliwości. Uwierz, że otworzą się wewnętrzne rezerwy, które pomogą pokonać chorobę. Powrót do zdrowia minie szybko, a ciało pozostanie zdrowe przez wiele, wiele lat.