Jak złagodzić ból serca

Wideo: Uciśnij to miejsce 10 razy i zobacz co się stanie 2024, Może

Ból serca - ból jest najbardziej niezrozumiały. To ona przynosi tej osobie więcej cierpienia, ponieważ od niej nie ma pigułek, mikstur ani syropów. Nigdy nie wiadomo, czy to minie jutro, czy przeciągnie się przez wiele lat. Musisz pozbyć się bólu serca powoli i konsekwentnie, nie licząc na natychmiastowy wynik.

Pierwszą rzeczą, którą chcesz zrobić, jest zapomnieć o wszystkim i uciec. Ale sposób, aby „kupić bilet na morze lub bilet na wieś do mojej babci” jest daleki od najlepszego. Daje to tylko chwilowe rezultaty. A potem nadal musisz wrócić do domu do prawdziwego świata. A wtedy ból tylko się pogorszy. Wszystko w życiu codziennym przypomni Ci o bólu - pamięć została stłumiona przez krótki czas. A po powrocie znów weźmie w posiadanie swoje serce.

Aby pozbyć się bólu, musisz podać jego przyczynę. Wypowiedz to głośno. Lub napisz. Najważniejsze jest uświadomienie sobie. Być może potrzebujesz do tego rozmówcy - może to być najlepszy przyjaciel lub psycholog. Jeśli ból jest spowodowany utratą bliskiej osoby, musisz dowiedzieć się, co najbardziej boli? Może to być lęk przed samotnością lub poczucie winy przed umarłymi. Jeśli ktoś bliski porzuci, musisz zrozumieć, co naprawdę wydarzyło się w wyniku jego odejścia: utracono zaufanie do przyszłości lub zraniono próżność.

Kiedy przyczyna zostanie nazwana i urzeczywistniona, należy zacząć ją trochę eliminować. Na początek powiedz sobie: „Nie chcę już żyć z tym bólem. Aby się go pozbyć, jutro zrobię coś nowego - zacznę pisać wiersze, aby wlać w nich całe cierpienie, lub blogować, aby podzielić się bólem z czytelnikami. Będę chodzić na tańce lub walczyć, by fizycznie wylać mój ból. Wyhaftuję lub zrobię miękkie zabawki, aby żmudna praca stępiła dotkliwość mojego bólu serca ”. Łatwiej będzie komuś po płaczu przez całą noc - wszystko zależy od temperamentu, wykształcenia i nawyków.

Teraz możesz zacząć pozbywać się tego, co przypomina ci przyczynę bólu serca. Usuń na chwilę lub całkowicie wyrzuć zdjęcia i rzeczy osoby, która jest źródłem bólu. Lub mniej się z nim komunikować, jeśli nadal jest obecny w życiu. Jeśli źródłem bólu psychicznego jest utrata pracy, nie czytaj artykułów na tematy zawodowe, unikaj rozmów z byłymi kolegami.

Kiedy powód zostaje nazwany i urzeczywistniony, nic nie może o nim przypomnieć, a pustka w życiu jest wypełniona twoją ulubioną rozrywką, możesz powiedzieć: „Rozpoczynam nowe życie, w którym nie ma miejsca na ból psychiczny”. I zacznij cieszyć się każdym dniem. Wyszukaj tę dostawę. Może to być ulubiona piosenka słyszana w radiu, rozmowa z ukochaną, tabliczka czekolady spożywana w nocy, spacer w deszczu boso i bez parasola, kupowanie nowej sukienki lub krawata. Jest wiele powodów do radości. Jest wiele powodów do smutku! Każdy nowy dzień to potężna pigułka na ból serca.

Przydatna rada

Nie oczekuj natychmiastowych rezultatów i nie odbierz pierwszej ulgi w celu odzyskania.