Choroba psychiczna: androfobia

Wideo: Objawy choroby psychicznej 2024, Czerwiec

Androfobia oficjalnie odnosi się do zaburzeń psychicznych. Wielu uczonych uważa, że ​​androfobia jest ludobójstwem narodu.

Najbardziej przerażającą chorobą, która może występować dość często we współczesnym świecie, jest androfobia. Ta diagnoza, postawiona przez lekarza na karcie pacjenta, oznacza lęk przed płcią męską, lęk przed spotkaniem z nim twarzą w twarz lub, co gorsza, bycie samemu przez dość długi czas.

Dziewczęta i kobiety cierpiące na androfobię przyznają, że za uśmiechem mężczyzny, jego zalotami i darami kryje się kłamstwo, kłamstwo, fałsz i nieprzyzwoite intencje wobec kobiety. Najczęściej przyczyny pojawienia się i rozwoju androfobii leżą w przeszłości, na przykład we wczesnym dzieciństwie. Jeśli dziewczyna została zaatakowana przez matkę, braci, ale przede wszystkim przez ojców, w przyszłości może rozwinąć męski strach.

Powszechną przyczyną może być również kontakt seksualny, który nastąpił bez pełnej lub częściowej zgody dziewczynki. W ten sposób ofiara przemocy zobaczy we wszystkich mężczyznach wokół siebie tego, którego pamięć może rozpocząć różne ataki, osiągając nawet samobójcze zamiary. Co gorsza - jeśli bliska osoba okazała się gwałcicielem (własny mąż, młody człowiek, zwykła znajomość, z którą dziewczyna pracowała lub studiowała). W takiej sytuacji na poziomie podświadomości odejdzie od ojca, rodzeństwa i przyrodnich braci, najlepszych męskich przyjaciół, z którymi woda nigdy wcześniej nie była.

Statystyki mówią, że czasami występowanie androfobii może służyć jako lęk przed pierwszą intymnością. Dziewczyna jednocześnie tego chce, ale z drugiej strony strach i strach okazują się silniejsze niż naturalne pragnienie, mimo że jej wybranka jest dla niej bliską i dobrze znaną osobą. W rezultacie krzyżują się strach i pożądanie - rozwija się strach przed mężczyznami.

Czym jest strach i dlaczego chwyta umysły młodych dziewcząt? Strach przede wszystkim w głowie. Tak jak ból. Strach można bezpiecznie nazwać iluzją, która może przekształcić się w rzeczywistość teoretyczną. Ta rzeczywistość jest tworzona w umyśle, a następnie nie daje dziewczynie spokoju, rozwijając się szybciej i szybciej. Tak powstają początkowe stadia zupełnie różnych fobii, a androfobia nie jest wyjątkiem.

Leczenie tej choroby odbywa się poprzez kompleksową terapię, w szczególności hipnozę. Psychoterapeuta powinien zbadać przyczynę tej choroby u swojego pacjenta poprzez rozmowę. Wskazane jest, aby mężczyzna okazał się lekarzem - będzie to pierwszy krok do wyzdrowienia i chęć nawiązania kontaktu z przedstawicielem silniejszej płci. Sesje hipnozy i różne rozmowy mają na celu uświadomienie pacjentowi, że mężczyzna nie powinien wywoływać strachu. Mężczyzna jest przede wszystkim ochroną i wsparciem, zawsze może stanąć w obronie dziewczyny, pomóc jej i być rodzajem kamiennego muru.