Jak pokonać ból serca

Wideo: BRYAN x OBI - BÓL (prod. BRYAN) 2024, Lipiec

W życiu człowieka są momenty, gdy jest to dla niego nieznośnie trudne. Mówią o takich sytuacjach krótko i zwięźle: „Boli mnie dusza!” Przyczyny mogą być bardzo różne: śmierć ukochanej osoby, absurdalna kłótnia z przyjacielem, zerwanie z ukochaną osobą, kupa przeciwności, porażka. Nawet osoba o silnej woli może się załamać od takich problemów. Wszystko wydaje mu się czarne, wszędzie widzi tylko jeden negatyw. Niedługo choroba psychiczna! Ta sytuacja musi zostać naprawiona. Jak pokonać ból psychiczny?

Od czasów starożytnych znane było stare mądre powiedzenie: „Czas leczy!” Rzeczywiście, nawet nieznośny silny ból utraty przytępia się z czasem. Czasami musisz ugryźć kulę, znieść pierwszy, najtrudniejszy okres, a ból psychiczny stopniowo zacznie ustępować.

Chociaż jest to bardzo trudne, wezwij zimną logikę, aby pomóc. Powiedz sobie: „Co się stało - już się stało. Z faktu, że wyrwę sobie włosy, oszaleję, nic się nie zmieni”. Jest to prawdą, nawet jeśli wydarzyło się coś nieodwracalnego (na przykład umarł ukochany). Tutaj taka sugestia może pomóc: „W końcu mnie kochał, byłby bardzo zdenerwowany, widząc, jak cierpię i zabijam siebie!”

Jeśli mówimy o możliwej do rozwiązania sytuacji - kłótni, zerwania, kłopotów osobistych itp. - Zatem tym bardziej uciekaj się do autohipnozy, uparcie przekonując siebie: „Ból psychiczny, cierpienie, udręka tylko mi przeszkadzają! Lepiej pomyśl o tym, jak zwrócić ukochaną (zawrzyj pokój z przyjacielem, rozwiąż problemy w pracy itp.)”

Spróbuj zrozumieć, że twoja smutna sytuacja nie jest wyjątkowa! W życiu bardzo często, obok jasnego i radosnego, jest też smutno, negatywnie. A śmierć, niestety, jest integralną częścią życia. Pamiętaj: wielu twoich krewnych, przyjaciół, znajomych, kolegów straciło bliskich, doświadczyło poważnych problemów. Ale znaleźli w sobie siłę, aby nie stracić serca, pokonali ból serca! A ty co gorsza

Spróbuj tak często, jak to możliwe, gdziekolwiek, aby otrzymać pozytywne emocje! Jest to dla ciebie absolutnie konieczne. Oglądaj humorystyczne programy telewizyjne, chodź na wystawy, wydarzenia sportowe, teatry i przyjazne imprezy. Nie zamykaj się w czterech ścianach, nie kumuluj negatywnych dusz.

Zainspiruj się: życie toczy się dalej, a radość pojawia się w miejscu bólu psychicznego. Znajdź ciekawe hobby, hobby, jeśli to możliwe, zmień atmosferę, wybierz się na zagraniczną wycieczkę.